arrow_drop_up arrow_drop_down

Bug-vrije software bestaat niet...

Goede support en beheer wel!

Het is alleen zinvol om een oplossing te laten bouwen, als die oplossing met succes operationeel gemaakt wordt en ook operationeel blijft. Om te garanderen dat een systeem goed blijft functioneren, is een mix van services nodig. Van onderhoud en support tot volledige beheerdiensten.

Support en beheer volgens Phact

Phact heeft een compleet pakket aan supportdiensten. Wij bieden flexibele opties voor ondersteuning en in onderling overleg bepalen wij graag uw ideale invulling. De afspraken die we maken over de diensten die je wilt gebruiken, leggen we vast in een Service Level Agreement (SLA). Zo weet je wat je kunt verwachten en kunnen wij de service bieden die je nodig heeft. 


Wij verzorgen het beheer van jouw applicaties en verhelpen eventuele incidenten. Ons supportteam staat klaar om jouw vragen te beantwoorden of deze door te zetten naar een specialist die alles weet van de specifieke implementatie bij jouw organisatie.

Wat levert Support en Beheer bij Phact je op?

  • Preventief onderhoud voorkomt problemen
  • Beheer door specialisten
  • Jij kunt je focussen op jouw kernactiviteiten
  • Zekerheid van snelle reactietijden, zodat je snel weer verder kunt
  • Alleen betalen voor de service die je nodig hebt, een SLA op maat
  • Indien gewenst is 24/7 support en beheer mogelijk

Support en Beheer bij Phact omvat de volgende werkzaamheden 

Change management

Change management

Het doel van Change Management is het planmatig doorvoeren van Changes in de Applicatie Software. Hierbij worden de risico's op verstoring van de diensten en daarmee het verlagen van de kwaliteit van de geleverde diensten zo beperkt mogelijk gehouden.

Incident management

Incident management

Incident Management heeft tot doel (dreigende) storingen in de Applicatie Software van de klant zo snel mogelijk te verhelpen. Onze klanten moeten zo min mogelijk hinder van storingen ondervinden en zo snel mogelijk met de normale werkzaamheden door kunnen gaan. Dit wordt gedaan door het aannemen, beoordelen, oplossen en afmelden van meldingen van de klant.

Preventief onderhoud

Preventief onderhoud

Periodiek controleren van de toestand van de, alsmede het aanbrengen van software-updates waarvan bekend is dat ze problemen voorkomen, uitsluitend voor zover dit noodzakelijk is voor het correct functioneren van de software.

Correctief onderhoud

Correctief onderhoud

Het verhelpen van kleine problemen in de applicatie, met als doel de ongestoorde werking van de applicatie voor de eindgebruiker te waarborgen.

Wil jij je ook niet druk hoeven maken over beheer en support?

Wij gebruiken cookies